
BEZPIECZEŃSTWO:
- Podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w Twoich rękach!
 
- Całodobowa możliwość zastrzeżenia karty.
 
Utratę lub kradzież karty można zgłosić na dwa sposoby:
- zgłosić zastrzeżenie do jednostki Banku w której otrzymaliśmy kartę,
 
- zastrzec kartę w PolCardzie pod nr telefonu z kraju 022 515 31 50,
 
- lub z zagranicy tel. 00 48 22 515-31-50.
 
Aby Karta mogła być natychmiastowo zastrzeżona trzeba znać:
- imię i nazwisko
 
- numer karty (niekoniecznie)
 
- data urodzenia
 
- adres
 
- nazwisko panieńskie matki
 
- Zastrzeżenie zgłoszone telefonicznie należy osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę.
 
Zastrzeżenia karty płatniczej możesz dokonać również nie znając numeru do swojego Banku, korzystając z infolinii IVR (która wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy-portal głosowy).